تالار عروسی - تالار پذیرایی

تالار عروسی - تالار پذیرایی

تالار عروسی - تالار پذیرایی

تالار عروسی - تالار پذیرایی

طبقه بندی موضوعی
  • ۰
  • ۰

ادکلن زنانه مرلین - Merlin Eau De Parfum

بانوانی که به خوشبویی در همه جا معتقد هستند قطعا به دنبال رایحه های شیرین و تلخ هستند. در سال 2016 برند ایتالیایی AVANGARD اقدام به تولید ادکلن خاص با ترکیب رایحه شیرین و تلخ نمود که نام آن را مرلین - Merlin Eau De Parfum نامید. ادکلن مرلین زنانه علاوه بر ظاهر جذابش، توانست با انتشار رایحه ای جذاب تر به سرعت بین بانوان جهان به خصوص بانوان ایرانی جا خوش کند.

ادکلن زنانه merlin با حجم 100 میلی لیتر پاسخگوی استفاده طولانی مدت در صبح و شب در تمام فصل های مختلف سال است.

 

طراحی ظاهری شیشه ادکلن

مرلین

شیشه ادکلن زنانه مرلین به صورت مکعب کشیده شده طراحی شده است که شما هنگام در دست گرفتن آن، به خوبی متوجه وزن قابل قبول شیشه خواهید شد. قطر شیشه حدود 1 میلی متر است که میتوان گفت به خوبی از مایع این عطر کلاسیک محافظت می کند. رنگ مایع کمی زرد مایل به روشن است که در قسمت بالابب شیشه میتوان نام MERLIN به زبان انگلیسی را مشاهده نمود که به رنگ سفید براق نوشته شده است. در قسمت پایین، نوع رایحه و حجم 100 میلی لیتری قابل مشاهده است.

از آنجایی که مایع ادکلن، تمام حجم شیشه را اشغال نکرده است به خوبی می توان گفت که قصد طراح به رخ کشیدن ارزش رایحه در قالب طلا، در یک جسم شیشه ای است.

 

طراحی ظاهری درب ادکلن

درب شیشه همانند ادکلن لالیک مشکی، به صورت کاملا مستطیلی طراحی شده است. جنس درب از چوب می باشد که شیار های روی آن نمانگر پوست درخت می باشد که این باعث می شود هنگام لمس آن، به خوبی احساس قدم زدن در جنگل و استشمام رایحه های شیرین در فضا را داشته باشید.

 

مشخصات جعبه ادکلن

ادکلن زنانه مرلین - Merlin Eau De Parfum

مرلین زنانه با رایحه شیرین و تلخ، در دو جعبه محافظت میشود. اولین چیزی که توجه شما را جلب میکند، جعبه سفید رنگ بزرگی است که در وسط کمی بالا، اسم مرلین به رنگ نقره ای به چشم می خورد و در قسمت پایین، نوع رایحه و حجم 100 میلی لیتری قابل مشاهده است. زمانی که جعبه را باز میکنید و جعبه دوم را بیرون می آورید متوجه یک جعبه محکم میشوید که در روی آن باز هم نام MERLIN به نقره ای و در قسمت پایین یک لوگوی بینطیر طرحی شده را خواهید دید. برای بیرون آوردن ادکلن زنانه باید از روبرو جعبه را همانند درب منزل باز کنید و زمان بازگشایی،جعبه همانند قاب عکس زیبا است که ادکلن در وسط آن قرار دارد.

 

ماندگاری رایحه در شرایط مختلف

تقریبا تمام ادکلن های شیرین و تلخ در تمام فصول سال قابل استفاده هستند و این خصوصیت برای ادکلن زنانه مرلین - Merlin Eau De Parfum هم وجود دارد تا حس جدیت شما در تمام سال برای اطرافیانتان قابل احساس باشد. ماندگاری رایحه این ادکلن که قابل استشمام باشد، در هوای خنک 24 ساعت و در هوای گرم 16 ساعت و در هوای شرجی 13 ساعت ماندگاری بو دارد.

 

قرار است چه رایحه ای را تجربه کنید

نوع رایحه شیرین و تلخ است که با ساختار رایحه گرم ترکیب شده است. در 10 دقیقه ابتدایی اسپری کردن، شما رایحه های لوبیا تانکا ، وانیل، چوب کریستال، بلوط مطلق را حس خواهید کرد و در 10 دقیقه دوم بوی کلاسیک گل ارکیده، زنبق، یلانگ یلانگ و در نهایت شما بوی آویشن سفید، ماندارین، زعفران را احساس می کنید.

ماندگاری بالا در شرایط مختلف و بوی تلخ و شیرین در فصل زمستان و پاییز در کنار قیمت کاملا مناسب، دلیل بسیار خوبی برای داشتن ادکلن کلاسیک مرلین - Merlin Eau De Parfum می باشد.


  • ۹۶/۱۰/۲۸
  • ابراهیم بیضایی

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی