تالار عروسی - تالار پذیرایی

تالار عروسی - تالار پذیرایی

تالار عروسی - تالار پذیرایی

تالار عروسی - تالار پذیرایی

طبقه بندی موضوعی
  • ۰
  • ۰

4 پیشنهاد ادکلن زنانه مناسب عید نوروز 97

اگر همراه با خانه تکانی نوروز 97 قصد دارید سال جدید را با طراوت و بوی ادکلن آغاز کنید ما برایتان پیشنهاد هایی جذاب و بسیار مناسب داریم. پیشنهاد میکنیم اگر قصد خرید ادکلن دارید یکی از پیشنهاد های زیر را انتخاب کنید.

1. ادکلن زنانه مرلین - Merlin Eau De Parfum

ادکلن زنانه مرلین

بانوانی که به خوشبویی در همه جا معتقد هستند قطعا به دنبال رایحه های شیرین و تلخ هستند. در سال 2016 برند ایتالیایی AVANGARD اقدام به تولید ادکلن خاص با ترکیب رایحه شیرین و تلخ نمود که نام آن را مرلین - Merlin Eau De Parfum نامید. ادکلن مرلین زنانه علاوه بر ظاهر جذابش، توانست با انتشار رایحه ای جذاب تر به سرعت بین بانوان جهان به خصوص بانوان ایرانی جا خوش کند.

نوع رایحه شیرین و تلخ است که با ساختار رایحه گرم ترکیب شده است. در 10 دقیقه ابتدایی اسپری کردن، شما رایحه های لوبیا تانکا ، وانیل، چوب کریستال، بلوط مطلق را حس خواهید کرد و در 10 دقیقه دوم بوی کلاسیک گل ارکیده، زنبق، یلانگ یلانگ و در نهایت شما بوی آویشن سفید، ماندارین، زعفران را احساس می کنید.

پینهاد خرید: ادکلن زنانه مرلین - Merlin Eau De Parfum

 

2. ادکلن زنانه کلوین کلاین مدل Euphoria

ادکلن زنانه کلوین کلاین

بانوان همیشه به دنبال رایحه های شیرین و آرامش بخش هستند. در سال 2005 برند آمریکایی Calvin Klein با همکاری سه عطر ساز مشهور بین المللی با نام های، دومینیک روپیون و لوک دانگ و کارلوس بنیم، اقدام به تولید ادکلن خاص با رایحه شیرین و آرامش بخش نمود که نام آن را Euphoria نامید. ادکلن ایفوریا زنانه علاوه بر ظاهر جذابش، توانست با انتشار رایحه ای جذاب تر به سرعت بین بانوان جهان به خصوص بانوان ایرانی جا خوش کند.

نوع رایحه ادکلن زنانه کلوین کلاین مدل Euphoria حجم 100 میلی لیتر از شیرین، خوراکی، طبیعت و گل می باشد که از ساختار رایحه میوه، خاک و زمین و گل ساخته شده است. رایحه در 10 دقیقه اول بوی میوه طبیعی انار را منتشر می کند و در 10 دقیقه دوم بوی خوش درخت کنار و گل ارکیده را استشمام خواهید کرد و در نهایت شما رایحه های اعجاب بر انگیز گل بنفشه، مشک و عنبر را همواره استشمام می کنید.

پینهاد خرید: ادکلن زنانه کلوین کلاین مدل Euphoria

 

3. ادکلن زنانه آنتیک طلایی - Antique women golden

ادکلن زنانه آنتیک طلایی

ادکلن زنانه آنتیک طلایی - Antique women golden در سال 1876 میلادی، در فرانسه توسط آرمانیا با حجم 80 میلی لیتر به دنیای مد معرفی گردید. اگر شما یا دوستانتان طرفدارعطرهای خنک زنانه هستید، نمی توانید حداقل یک بار از ادکلن زنانه آنتیک طلایی - Antique women golden استفاده نکنید و جذب بوی اعجاب انگیزش نشوید. کافیست رایحه را روی پوست خود و در محل نبض یا لباستان اسپری کنید، بوی چوب شرفی، چوب کاشیرو، چوب آجری به ‌سرعت کنترل فضای اطراف شما را در دست می‌ گیرد.

ادکلن زنانه آنتیک با ترکیب چوب شرفی، چوب کاشیرو، چوب آجری انرژی بسیار زیادی را به شما در هوای روز منتقل می‌کند. پس از مدتی، رایحه 10دقیقه دوم جای رایحه 10 دقیقه اول را خواهند گرفت. گل زنجبیل  عناصر تشکیل‌دهنده‌ی رایحه 10 دقیقه دوم هستند. وقتی مدتی از این حالت گذشت، در نهایت بوی خوش پرتقال تازه و ترنج را استشمام خواهید کرد.

ادکلن زنانه آنتیک طلایی - Antique women golden با بوی قوی، ماندگاری قابل‌ قبول، شیشه‌ی زیبا، حجم 80 میلی‌لیتری و قیمت منطقی و نه‌چندان بالایش برای شما بسیار لذت‌بخش خواهد بود.

پینهاد خرید: ادکلن زنانه آنتیک طلایی - Antique women golden

 

4. ادکلن زنانه ورساچه مدل Bright Crystal

ادکلن زنانه ورساچه مدل Bright Crystal

ادکلن ورساچه مدل کریستالی ویژه بانوان با الگو برداری از طرح کیریستین نویر در سال 2006 توسط این کمپانی معرفی گردید. آلبرتو موریلاس کسی بود که طراحی شیشه و فرمول های رایحه ای این ادکلن کم نظیر را بر عهده گرفت. ماندگاری این ادکلن از نوع ادوتویلت میباشد که این نوع ماندگاری باعث گردیده تا ماندگاری رایحه در شرایط مختلف افزایش یابد و با توجه به ظرفیت 50 میلی لیتری این ادکلن میتوان برای مدت طولانی از این ادکلن استفاده نمود.

از آن جایی که بازار هدف این ادکلن برای بانوان طراحی گردیده است، آلبرتو موریلاس از رایحه شیرین، خنک، خوراکی، طبیعت و گل استفاده کرده است. ساختار این رایجه برا اساس میوه، چوب، مرکبات، بوی اقیانوس و گل ساختار چینی شده است. شما پس از استفاده در 10 دقیقه اول متوجه بوی میوه‌ی یوزو، انار و نت های آبی میشوید و در 10 دقیقه دوم بوی گل ماگنولیا، نیلوفر آبی و گل صدتومانی چینی به مشام شما میرسد و در انتها شما و اطرافیانتان بوی بسیار خنک و خوشبوی مشک، چوب هامون و عنبر را استشمام خواهید کرد

پیشنهاد خرید: ادکلن زنانه ورساچه مدل Bright Crystal

  • ۹۶/۱۱/۱۲
  • ابراهیم بیضایی

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی